Oto praktyczne gadżety reklamowe
Chcesz wzbudzić pozytywne skojarzenia ze swoją firmą? Zależy Ci na tym, aby zrobić jak najlepsze wrażenie wśród Twoich obecnych lub potencjalnych klientów? Poniżej znajdziesz kilka pomysłów na praktyczne upominki!
Ciastka reklamowe to uniwersalny prezent
Odpowiadasz za działania promocyjne w firmie i aktualnie zajmujesz się tematem upominków z logo? Jeśli owszem, wykorzystaj potencjał, jaki mają ciastka reklamowe. Taki słodki podarunek z pewnością sprawi przyjemność osobie obdarowanej. Jeżeli dysponujesz niewielkim budżetem, możesz sięgnąć nawet po jeden taki słodycz sygnowany logo Twojej firmy, który będziesz pojedynczo wręczać wybranym osobom. Jeśli zaś możesz przeznaczyć na to przedsięwzięcie więcej środków, warto zastanowić się nad skomponowaniem efektownego zestawu. Taki komplet sprawdzi się podczas wielu okoliczności. Można go ofiarować zarówno w ramach podziękowań za dotychczasową współpracę, jak i potraktować jako miły upominek na zakończenie spotkania.
Krówki to ponadczasowy umilacz spotkań z klientami
Niesłabnącą popularnością cieszą się też krówki reklamowe zawinięte w opakowanie z logo Twojej firmy. Na powierzchni takiej folii zmieści się nie tylko znak firmowy, ale także claim lub adres strony internetowej. Możesz sfinalizować takie zamówienie nawet wówczas, gdy Twoje zapotrzebowanie jest niewielkie i potrzebujesz na początek np. jednego kilograma tych słodkości. Garść takich krówek jako dodatek do kawy podczas spotkania z pewnością będzie stanowić miły akcent. Warto wykorzystać wszelkie dostępne możliwości, które pozwolą wywołać jak najlepsze wrażenie wśród gości.
Kubki termiczne z logo
Kolejny przykład praktycznych upominków firmowych dotyczy popularnej kategorii, czyli kubków utrzymujących temperaturę. Sprawdzą się o każdej porze roku. W chłodniejsze miesiące pozwolą sięgnąć po ciepły napój, z kolei latem zachowają przyjemny chłód przyrządzonego napoju. Opatrzenie takich kubków logo, hasłem przewodnim firmy czy adresem strony internetowej sprawi, że staną się praktycznym nośnikiem reklamy dla Twojej marki. Różnorodność dostępnych pojemności, kształtów jak i kolorów sprawia, że każdy znajdzie coś dla siebie, bez względu na założony budżet. Jeżeli zależy Ci na tym, aby taki upominek spotkał się z ciepłym przyjęciem wśród odbiorców, koniecznie zastanów się nad taką propozycją!
Zaprezentowane wyżej wskazówki to zaledwie kropla w morzu inspiracji. Zastanów się w pierwszej kolejności nad tym, jaki budżet możesz przeznaczyć na to przedsięwzięcie. Przemyśl też, kogo dokładnie będziesz chciał obdarować oraz z jakiej okazji. Dzięki temu dobór odpowiednich rozwiązań przyjdzie Ci o wiele prościej!